بدنسازی و تجهیزات ورزشی

دانستنی های بدنسازی

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که هر هفته یا چند بار در هفته به سالن ورزشی یا به کلاس های گوناگون می روند و وزنه می زنند و کلی عرق خودشان را در می آورند، اما هر بار که به روی وزنه می روید، می بینید که وزنتان همان است که بوده...

موضوع : دانستنی های بدنسازی        تاریخ ارسال : چهارشنبه 26 شهريور 1399

شما برای ورزش کردن، اول از همه نیاز به برنامه تمرینی مخصوص خودتان دارید اما متأسفانه در باشگاهها افرادی که صلاحیت لازم را ندارند شروع به ارائه برنامه می‌کنند. باید توجه کنید که داشتن چند سال تجربه تمرین در باشگاه، به هیچ عنوان صلاحیت فرد را برای برنامه دادن به شما تأیید نمی‌کند. حتماً از مربی برنامه دریافت کنید که در کنار تجربه، تحصیلات آکادمیک نیز داشته باشد.

موضوع : دانستنی های بدنسازی        تاریخ ارسال : دوشنبه 27 مرداد 1399

امروزه استفاده از ورزش بدنسازی برای تناسب اندام در اکثر مناطق دنیا رو به افزایش است اما دانستن راهکارهای صحیح پرداختن به این روش و انجام به موقع و به اندازه آن می تواند برای فرد علاقمند به این رشته بسیار مفید باشد.
در این مقاله به بررسی برخی باورهای غلط که در میان بعضی از بدنسازان وجود دارد می پردازیم .

موضوع : دانستنی های بدنسازی        تاریخ ارسال : شنبه 10 خرداد 1399

وقتی وارد باشگاه می‌شوم، همیشه می‌توانم تعداد زیادی از ورزشکاران را ببینم که همان‌جوری به‌نظر می آیند که سال گذشته بودند، با همان اندازه از وزنه‌ها. اما هر روز هم آنجا هستند، عرق می‌ریزند و به سختی تمرینات بدنسازی را انجام می دهند. حتی پروتئین شِیک‌شان را هم فوراً بعد از تمرینات در اتاق رختکن سرمی‌کشند. اما هیچ پیشرفت قابل توجهی ندارند.

موضوع : دانستنی های بدنسازی        تاریخ ارسال : پنجشنبه 3 بهمن 1398

 آیا شما نیز تازه وارد ورزش بدنسازی شده اید و هنوز در اول راه هستید و می‌خواهید در راه صحیح گام بگذارید؟در این بخش تلاش به ارائه موارد کلیدی آسان در باره موفقیت در عضله‌ سازی پرداخته شود. بدن سازان مبتدی معمولاً با هر نوع سیستم و برنامه تمرینی میتوانند رشد کنند و بدن آنها به راحتی‌ نسبت به هر نوع برنامه واکنش نشان میدهد.

موضوع : دانستنی های بدنسازی        تاریخ ارسال : دوشنبه 13 آبان 1398

همیشه تب و تاب داشتن وزن و سایز مناسب به علاوه یک هیکل روی فرم و بنوعی عضلانی با شکمی شش تکه در بین افراد موج می‌زند.
همیشه تب و تاب داشتن وزن و سایز مناسب به علاوه یک هیکل روی فرم و بنوعی عضلانی با شکمی شش تکه در بین افراد موج می‌زند که برای رسیدن به چنین مرحله‌ای افراد به سراغ بدنسازی یا فیتنس می‌روند و یا بدنبال آن می‌گردند، غافل از اینکه این 2 مورد با یکدیگر متفاوت اند و هر کدام کارایی خاص خودش را دارد.

موضوع : دانستنی های بدنسازی        تاریخ ارسال : دوشنبه 8 مهر 1398

رژیم‌های مختلفی برای دریافت کالری مورد نیاز بدن ورزشکاران وجود دارد. بیشتر رژیم‌های غذایی بدنسازی شامل مکمل‌های غذایی و پودرهای پروتئین است. در بدنسازی به جای این که تأکید بر پیروی از یک رژیم غذایی سالم باشد تمرکز و تأکید بر ساخت ظاهر بدن به هر قیمتی است.

موضوع : دانستنی های بدنسازی        تاریخ ارسال : پنجشنبه 14 شهريور 1398

همه ما ممکن است در یک مقطعی با مصرف برخی‌ از مکمل‌ها آن نتیجه را که دلخواهمان بوده است را نگرفته باشیم.اما اکنون زمان آن رسیده است که خود را با دانستن حقیقت محافظت کنید.

موضوع : دانستنی های بدنسازی        تاریخ ارسال : دوشنبه 15 مرداد 1397

اگر تمایل دارید تا بدنسازی را شروع کنید، ما در این مقاله شما را با مزایا و معایب آن آشنا می‌کنیم. چیزهایی که باید قبل از انتخاب بدنسازی بعنوان یک فعالیت بدنی از آنها آگاه باشید.

موضوع : دانستنی های بدنسازی        تاریخ ارسال : دوشنبه 15 مرداد 1397

تقریبا همه بدنسازان تازه کار و حرفه ای از ابتدای ورود به این رشته ورزشی یک هدف در ذهن خود داشته اند؛ افزایش حجم عضلات.

موضوع : دانستنی های بدنسازی        تاریخ ارسال : دوشنبه 15 مرداد 1397
تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت محفوظ می باشد .